Adiós a un hombre bueno

Hace pocos días fue Martí Mora. Hoy nos ha dejado otro gigante de bondad, Miquel Jaume, presidente del Palma Futsal, que no ha podido superar una operación de corazón a la que fue sometido.

Miquel Jaume, que estuvo ligado como entrenador a los filiales del Mallorca, se marcha por sorpresa habiendo convertido al Palma Futsal en uno de los grandes del fútbol-sala español, pero su mayor patrimonio en la tierra no fueron sus éxitos como dirigente deportivo, sino su inmensa bondad. Descanse en paz. En el cielo está ya.

8 Responses

  1. Kurierwagen dice:

    Una noticia muy triste e inesperada, DEP

    26
    2
    • Serverisom dice:

      En Pau Descansi.
      Tomeu, corretgim si vaig errat, però no va ser en Miquel Jaume i un parell de gent d’Uruguay, relacionades amb el futsal, que varen introduir aquells “ toldos “ que posaven al Lluis Sitjar, quan surtien els equips, que eren molt habituals a l’Argentina?.

      16
      4
    • Tomeu Maura dice:

      Ufff. No ho sé Serverisom. Aquí m’agafas

      15
      2
  2. Frank dice:

    Terrible noticia, mis condolencias a su familia y al Palma futsal. D.E.P

    20
    1
  3. Barrera dice:

    Descansi en pau

    19
    1
  4. Serverisom dice:

    Atl.lots hem de fer un pensament serios, és trist, lletg i lamentable posar un negatiu a un comentari de bons desitjos per uns persona que deixa aquest mon.
    El tarannar del personatge pot haver agradat més o menys, però crec que tots som mereixedors de rebre un bon desitg, a l’hora de deixar aquest mon.
    Posau a mi tots els negatius a un altre post, però per favor, en aquest, ni a mi ni cap dels que comentam les poseu.
    Moltes gràcis

    30
    2
    • hermano samuel dice:

      Tranquilo, no hay nada que hacer, la idiotez es una enfermedad que afecta al 8% de la población y no tiene cura, ni siquiera con la edad; y hay que ser idiota para poner un negativo a un descanse en paz de una buena persona

      30
      1
  5. Miquelet dice:

    Descansi en pau.
    Una forta aferrada a sa família.